Komaj smo si opomogli po tridnevnem obisku Bohinja (Winter Days Of Metal), že je zimski mraz prinesel novo množico koncertov. In ker eden, za že tako finančno obremenjujoč mesec ni dovolj, sta se v sredo zgodila kar dva ekstremno-metalsko obarvana dogodka. Zapriseženi, da obiščemo oba, smo pet minut pred pričetkom prvega neumorno iskali parkirno mesto v okolici Orto bara. Decembra, v praznično okrašeni Ljubljani. Skoraj nemogoče.

Tokrat smo se v zgornje nadstropje kluba podali skozi stari bar, ki je z žametnimi rdečimi sedeži primerno sovpadal z vampirsko tematiko večera. Ko so izzvenele še zadnje frekvence skoraj 15-minutnega intro posnetka, med katerim so svoje mesto v dvorani našli mnogi zamudniki, so se na oder povzpele štiri skrivnostne pojave. Pričelo se je.

Temačno popotovanje so pričeli na albumu Children Of The Night in nadaljevali z aktualno ploščo Down Below, ki je lansko leto izšla pri Century Media Records. Tribulation se tako po zvoku kot po izgledu ločijo od glasbenih kolegov. Gothic black metal s koreninami v death metalu in elementi grozljivk. Teatralno, z globoko izraženo ženstvenostjo, a nikakor na osladen način. V svoji glasbi med drugim opevajo mogočne ženske like, njihov poklon le-tem pa je moč videti tudi v njihovem videzu. Kitarist, sicer še kantavtor, Jonathan Hulten je prevzel podobo skrivnostnega lika z močno poudarjeno ženskostjo. Ovit v tančice z nadzemeljsko lahkotnostjo poplesuje po odru, kar glasbi doda še vizualno dimenzijo in popelje pozornega gledalca-poslušalca v trans. Podprti z izvrstnimi solo vložki Adama Zaarsa, nepopustljivimi vokali Johannesa Anderssona in s svežo energijo novega bobnarja Oscarja Leandra, Tribulation resnično naredijo vtis.

Svoj tretji koncertni obisk Ljubljane so zaključili malo pred pol deseto. Bil je najbolje obiskan do sedaj, z velikim deležem mlajših obiskovalcev. Spodbudno za prihodnost slovenske metal scene.

Mnogi smo se tik po zaključku odpravili v Kino Šiška, kjer sta že izzveneli predskupini še enih švedskih glasbenikov, Cult Of Luna.